Alle kleuren van de regenboog - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lucas Heltzel - WaarBenJij.nu Alle kleuren van de regenboog - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Lucas Heltzel - WaarBenJij.nu

Alle kleuren van de regenboog

Door: Lucas

Blijf op de hoogte en volg Lucas

08 September 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Ik zit nu op HK AirPort en (8uur overstap) dus dacht ik maak wat tijd vrij voor een eerste blogje. Ik heb namelijk wel wat te delen met jullie in de 8 maanden dat ik weg ben en daar zat een heel traject aan vooraf. Meerdere afspraken met Kilroy, veel informatie krijgen van internet en mensen die mij zijn voorgegaan, veel bespreken tot ontzettend veel zin hebben om daarna het gevoel te krijgen van "fuck waar ben ik aan begonnen, ik schijt zeven kleuren" en weer terug in minder dan vijf seconden. Het idee van reizen zat al meerdere jaren in mijn hoofd maar door studie ed kwam het er nooit echt van en nu ben ik dus 7 september vertrokken... Na al een klein brokje in mijn keel gehad te hebben bij Protos introkamp was die brok nog 10 x zwaarder toen vader, moeder en zuster afscheid van me kwamen nemen. Als je dan ook nog eens in het vliegtuig naar de nieuwe Pixar film "inside out" kijkt, helpt dat ook niet mee. In die film wordt elke emotie vertolkt door een karakter die de emotie regelt. En ik denk dat ze de afgelopen tijd in mijn hoofd veel vergaderingen, ruzies, feestjes e.d. Hebben gehouden waarbij de ene x "saddness" het bedieningspaneel onder controle had met veel afwisseling van "joy" en "fear". Ik weet ook wel en hoor ook van iedereen dat ik een toptijd tegemoet ga maar toch is er heel veel onbekend. Gelukkig is daar Wieke die mij in twee daagjes helemaal gaat klaarstomen voor 8 maanden hostels enzo verkennen (toch Wiek?)

Dit eerste blogje is dus ook vooral gericht aan iedereen die me op wat voor manier dan ook geholpen heeft om dit allemaal te regelen want ja ik ga zo'n mega-super-duper-awesome tijd tegemoet dat ik jullie allemaal stinkend jaloers maak met mijn ervaringen en foto's :)

Het is nu echt begonnen..

  • 08 September 2015 - 07:09

    Corry De Koster:

    Prachtig eerste blog. Ga ervoor! En kom heelhuids terug!

  • 08 September 2015 - 08:41

    Gideon:

    Dapper hoor neefje! Zet die twijfelende gedachten nu maar uit je hoofd en geniet van al dat moois en onbekends!

  • 08 September 2015 - 09:53

    Truse:

    Luca, ik begrijp het volkomen, leef helemaal met je mee.
    Maar het wordt zeker beter!

  • 08 September 2015 - 11:09

    Grote Huis:

    De rollercoaster van emoties klinkt volkomen logisch, maar dat gaat vast en zeker goedkomen!
    Enjoy en gedraag je!! ;)

  • 08 September 2015 - 11:42

    Sophie:

    Leuk geschreven Lucas. Je bent begonnen aan een avontuur en daar horen ook twijfels bij. Ik vind je geweldig stoer. En maak ons maar stinkend jaloers.

  • 08 September 2015 - 21:27

    Simone:

    Komt goed!!!

  • 08 September 2015 - 21:50

    Sjef:

    hey lucas,
    je begint goed. ik ga je volgen.
    Geniet
    sjef

  • 08 September 2015 - 23:58

    Michel:

    Geniet van al de mooie momenten die je mag meemaken!

  • 09 September 2015 - 06:54

    Chrisje :

    :) x!

  • 09 September 2015 - 20:49

    Annelies En Ton:

    We wensen je een mega-mooie ervaring! Ga er maar voor en stel je open voor wat er op je pad komt!

  • 09 September 2015 - 22:13

    Hans:

    Ben trots op je Lucas en nu al een beetje jaloers. :-)
    Nu is het avontuur echt begonnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lucas

In Juli heb ik mijn diploma voor de Pabo gehaald en nu ga ik voor 8 maanden een reisje maken :)

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 8530

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 11 April 2016

''There And Back Again''

Landen bezocht: